Earendil Earendil

Saturday 16 de July de 2011
Travessa GR 11 – 12. Arribada al Cap de Creus
Tipo de Entrada: RELATO | 3067 visitas

Els dos darrers dies, des que vaig arribar a Llançà, han estat força diferents del que m'he acostumat fins ara. S'han acabat les grans caminades i m'he dedicat més a disfrutar i relaxar-me. Vaja, el que vindrien a ser unes vacances típiques. Dijous vaig sortir de Llançà en direc

Wednesday 13 de July de 2011
Travessa GR 11 – 11. La mitja muntanya, la calor i el salt cap a la costa
Tipo de Entrada: RELATO | 1817 visitas

L'endemà d'haver arribat a Setcases vaig fer via cap a Molló. Superant un desnivell d'uns 600m vaig arribar al Coll de Lliens donant un xic més de volta per haver seguit un camí més enlla d'on el sender es desviava. El coll em va recordar el de Tudela, al Pallars Sobirà: una plana cobe

Saturday 9 de July de 2011
Travessa GR 11 – 10. Últim tram per l´alt Pirineu
Tipo de Entrada: RELATO | 1812 visitas

Avui he arribat a Setcases, concluent finalment el tram del GR per l'alt Pirineu catlà i andorrà. En l'etapa de demà, fins a Beget, recorreré la ràpida transició cap al pre-Pirineu gironí. S'ha acabat l'alta muntanya, les valls i llacs glacials i els grans colls de més de 2000m d'altit

Thursday 7 de July de 2011
Travessa GR 11 – 9. La Cerdanya i la Collada de Toses
Tipo de Entrada: RELATO | 1325 visitas

L'endemà de l'estada a Engorgs va ser una jornada molt disfrutona, la que més en el que va de travessa. De bon matí vaig fer el tram que m'havia quedat pendent fins al Refugi de Malniu: un corriol un tant confús (sembla que les marques es veuen millor en sentit contrari) que resseguia la

Monday 4 de July de 2011
Travessa GR 11 – 8. Més pluja entrant a la Cerdanya
Tipo de Entrada: RELATO | 2 Comentarios | 1209 visitas

Al final el Coll d'Engorgs no ha estat tant problemàtic com semblava sobre el mapa: fort desnivell d'uns 600m, dur, però no gaire complicat i fàcil de seguir. He començat l'etapa deambulant pels voltants del Refugi de l'Illa fins a estar segur de prendre el camí correcte: en aquest

Sunday 3 de July de 2011
Travessa GR 11 – 7. Remuntant la Vall del Madriu
Tipo de Entrada: RELATO | 1044 visitas

Avui ha estat un d'aquells dies que sembla que t'hagis llevat amb el peu esquerre: d'entrada, ha matinat ben ennunvolat (ja havien anunciat inestabilitat per a tot el dia) i ha començat a plovisquejar cap a les vuit, quan acabava d'empaquetar les coses. He fet temps mentre observava com evo

Saturday 2 de July de 2011
Travessa GR 11 – 6. La Vall Ferrera i la Vall del Comapedrosa
Tipo de Entrada: RELATO | 1 Comentarios | 1789 visitas

L'etapa de dimecres remuntant la Vall Ferrera va ser magnífica. Tot i que no es tractava d'un tram d'excessiva duresa ni havia de fer cap coll, va ser una etapa llarga, de més de 15km, potser la més llarga fins ara, abanda de la que vaig fer des d'Amitges fins a La Guingueta. Ja havia d

Friday 1 de July de 2011
Travessa GR 11 – 5. Arribant a la Vall Ferrera
Tipo de Entrada: RELATO | 1025 visitas

Doncs rellegint les darreres línies de l'últim relat m'adono que vaig cometre un parell d'errors lleus de càlcul: primer, més amunt d'Àreu no hi ha cap càmping, sinó que el que havia vist al mapa era només una zona d'acampada lliure. Necessitava fer compres per als propers dies,